(NL) Bied je klanten waar ze echt behoefte aan hebben en doe dat eerder en beter dan andere spelers in de markt. Rond deze opdracht is de nieuwe opleiding ‘Marketing Accelerator’ van de Smelt Academy vorm gegeven. Tevens is de opdracht maatgevend voor de uitdaging die we allemaal ervaren, het creëren van Access. Lees meer en schrijf je in.
(NL) Een kick start in de Marketing! Ben jij de creatieve marketeer die interne en externe barrières kan overwinnen? Heb jij de kracht om in gesprek gaan met de ‘key players’ in het veld om nieuwe brand value en zorgverbeteringen te co-creëren en deze multichannel in de markt te zetten? Kan jij een multidisciplinair team bewegen om uit hun comfortzone te komen en met z’n allen voor jouw visie te gaan?
Deze accelerator helpt je om je marketing talenten verder te ontwikkelen en je visie inhoud te geven.
Het programma is een inspirerende mix van theorie, werksessies en casusbesprekingen. Ook werk je een volledige eigen casus uit met ondersteuning van een marketing expert.
Deze training is voor de startende, net gestarte of toekomstige brandmanager in de Nederlandse farmaceutische branche.
(NL) Je leert in praktische stappen wat je strategische keuzes gaan zijn, hoe je die zelf kunt inzetten
en wat belangrijk gaat zijn in je tactische oplossingen in de marketing.
Wat is belangrijk, intern en extern, wat gaat werken en je je kans op resultaat zo groot mogelijk te maken?
De voertaal is Nederlands.
(NL)
Wat houdt SMELT Marketing Accelerator in?
Tijdens deze tweedaagse loodsen we je, onder leiding van marketing experts en innovators
van binnen en buiten farma, door de marketing essenties die je nodig hebt om het verschil
te maken in de Nederlandse farma markt, nu en in de toekomst, om access en impact te genereren
bij alle belangrijke stakeholders voor jouw brand.
We gaan het wiel opnieuw uitvinden. Ervoor zorgen dat alle vlakken van het brand management vak
worden beheerst, om terug te keren naar de essentie van marketing:
Bied je klanten waar ze echt behoefte aan hebben en doe dat eerder en beter dan andere spelers in de markt.
Tijdens deze meerdaagse loodsen we je, samen met marketing experts,
door vele onderwerpen die de actuele farma marketing behelst zoals:
- Omnichannel communiceren
- Patient journeys
- E-Health patient solutions
Hoe wordt jouw brand relevant?
Je leert in praktische stappen wat je strategische keuzes gaan zijn, hoe je de doelgroep hierbij kunt betrekken
en wat belangrijk gaat zijn in je tactische oplossingen in de marketing.
Wat is belangrijk? Intern en extern, wat gaat werken en je je kans op resultaat zo groot mogelijk te maken?
Vergroot de impact van jouw brand!
Het programma is een inspirerende mix van theorie, werksessies en casusbesprekingen.
Door je eigen casus mee te brengen, waaraan je individueel werkt ten tijde van het curriculum,
kun je groeien in je rol bij je werkgever. Heb je geen eigen casus, geen probleem,
de coaches zullen er samen met jou een ontwerpen, zodat ook jij een opdracht
met nieuwe inzichten en vaardigheden kunt voltooien.
De marketing experts zijn tijdens en na de cursus actief als coach.
Facts
Doelgroep: | Voor wie is de marketing accelerator bedoeld? De startende, net gestarte of toekomstige marketeer in de Nederlandse farmaceutische branche, die hun organisatie willen helpen de actuele thema’s op te pakken, die het nieuwe voorbeeld te worden voor anderen en een inspiratie te zijn voor de buitendienst? Dan helpt deze accelerator je om die visie inhoud te geven. |
Duur: | Twee dagen inclusief een avondprogramma |
Vorm: | Klassikaal |
Tijd: | 9.30 aanvang |
Locatie: | Smelt Academy Hilversum |
Lunch / diner: | Inbegrepen |
Competenties: | Marketing skills |
Kosten: | € 2.250,00 exclusief de btw |
(NL) Het curriculum wordt verzorgd door verschillende docenten waaronder
Francois van Vliet, Msc apotheker
Luyten van den Berg, Msc
Frank van Dongen, Msc
- Nog geen data bekend