Module 2 Farmaco Economie

Home/Module 2 Farmaco Economie

Blok 1: Theoretisch kader: De opbrengst van segmentatie en targetten 
Leerdoelen:
• Omgaan met schaarste en het realiseren van maximale impact
• Begrijpen van de uitgangspunten van segmentatie en targeting
• Het kunnen definiëren van relevante criteria en uitgangspunten
• Toepassen van targeting & segmentatie strategie op accounts in de zorg

Blok 2: Expert aan het woord: Introductie in de farmaco-economie
Leerdoelen:
• Inzicht in de praktische mogelijkheden en beperkingen van farmaco-economie
• Interpreteren van farmaco-economische gegevens in de literatuur
• Aantonen van de economische waarde van een product en welke argumenten kun je inzetten om te tonen dat een geneesmiddel niet alleen een kostenpost is, maar een concrete baat heeft.

Blok 3: Expert aan het woord: Business intelligence 
Leerdoelen:
• Hoe laat je de cijfers voor je werken?
• Hoe bepaal je de relevantie van data en gegevens?
• Hoe onderbouw je de strategie met data?

Docenten
De heer drs. Ulrich Oron MBA, apotheker, Indipendent healtcare consultant C3 adviseurs en managers
Mevrouw Sara Oudenbroek, Axon Healthcare
De heer Ron de Vries, Business Partner bij Smelt Career Center

Online module
Farmaco-economie

Inschrijven