card image

Barbara Blok

Projectleider
+31(0)35 - 543 00 21

Medical affairs

  • Introductie Strategie, Marketing & het Brandplan met praktische oefeningen
  • Het destilleren van de medical need uit het brandplan
  • Het ontwikkelen van het brandplan
  • Cross-functioneel samenwerken met sales & marketing
  • Initiatieven uit samenwerking met sales & marketing
  • Update CGR
  • Goedkeuren van promotionele materialen

Vaardigheden Leerlab

  • Management drives
  • Invloedstijlen
  • Hoe verhoud ik mij tot mijn samenwerkingspartners

resultaat

Facts

Doelgroep:Medewerkers Medical Affairs, Medical Sciences Liaisons, Medical Managers
Duur:9 uur
Vorm:Contactonderwijs & zelfstudie
Tijd:11.00 uur tot 20.00 uur
Locatie:Smelt Academy

Amalialaan 126b

3743 KJ Baarn
Lunch / diner:Inbegrepen
Competenties:Strategie & planning, Ondernemerschap, Organisatiesensitiviteit
Kosten:Deze module is onderdeel van het curriculum medical affairs. De kosten hieraan verbonden bedragen voor zeven modules € 3.850,00 en inclusief het persoonlijke effectiviteitsprogramma

Mevr. Monic Groenendaal, Training- en ontwikkelmanager Farma en partner Management Drives
Mevr. Dagmar Kuipers-Bos, Brand Leader Dermatology, Eli Lilly and Company
Mevr. Barbara Blok, MD, Eigenaar Medicijnplein
Mevr. Mr. Gertie Lintjens, of council Lifesciences BMS Derks Star Busmann

 

  • Nog geen data bekend

Schrijf je nu in

Houd mij op de hoogte