Effectief bellen voor klant-afspraken met Healthcare professionals

Home/Effectief bellen voor klant-afspraken met Healthcare professionals

Effectief bellen voor klant-afspraken met Healthcare professionals

Verkopen begint bij het maken van een afspraak
…maar dat is niet meer zo makkelijk en veel buitendienstmedewerkers kampen met een lege agenda en minder werkplezier. Om met meer zelfvertrouwen en resultaat te bellen, heeft Smelt Academy het programma Impactvol Bellen & Afspraken maken ontwikkeld met de bewezen methode Excellent bellen© .

Data

    Facts

    Doelgroep:Iedereen die op zoek is naar een agenda vol met afspraken
    Duur:5 dagdelen
    Vorm:Maatwerk coaching
    Tijd:9.00 uur
    Locatie:Locatie Smelt Academy te Baarn of In overleg maps
    Lunch / diner:niet van toepassing
    Competenties:Telefoneren Afspraken Verwerven Communicatie Acquisitie Business Development
    Kosten:Op aanvraag

    resultaat

    Je verlaat iedere trainingssessie direct met afspraken in je agenda! En dat maakt deze training zo bijzonder.
    Samen met een coach die je eerst meeneemt in de wereld van de acquisitie ga je daarna direct aan de slag met het maken van afspraken.

    In vijf sessies leer je drempels weg te nemen, leer je je gevoel van onbehagen af om iemand te storen en te vragen om een afspraak.
    Vol zelfvertrouwen en energie pak je na deze training de telefoon op.

    Wat levert het op?

    • Meer afspraken bij de gewenste healthcare professionals
    • Meer zelfvertrouwen aan de telefoon
    • Een concreet belscript
    • Elk bezwaar kunnen wegwerken
    • Het inzetten van assistentes en secretaresses in je eigen voordeel
    • Drempels om te bellen zijn weg
    • Een blijvende focus op het maken van afspraken
    • Met plezier en gemak bellen, opgeven is er niet meer bij

    inhoud

    Hoe gaan we dat doen?
    Het programma bestaat uit vijf dagdelen. Alle trainingsmodules zijn interactief en actiegericht. Na het theoretische deel ga je direct aan de slag met het bellen. Iedere trainingsdag levert je dus ook direct afspraken op. Wij zorgen voor bel-coaches die mee doen en je direct van feedback en advies voorzien.Theorie over:
    – hoe kom ik over aan de telefoon – ik zie mijn gesprekspartner niet
    – hoe bereid ik mijn telefoongesprekken optimaal voor
    – ontwikkelen van een dashboard voor het verwerven van afsprakenIn de praktijk:
    – bellen naar je contacten samen met de trainster
    – direct feedback ontvangen met verbeter -tips

     

     

     

    docenten

    Mireille Wagener heeft meer dan 25 jaar sales-ervaring, als leidinggevende, als trainer/coach en als interim sales-manager. Ze is direct, commercieel, sensitief, communicatief en doelgericht. Heb je haar, dan heb je resultaat.

    Wat anderen over Mireille vertellen: SANDD

    Een aantal jaar geleden heb ik zelf twee keer de training Excellent Bellen© mogen volgen. Nu hebben we deze training ingezet voor mijn team bij Sandd. Mireille ken ik als zeer gedreven, enthousiast, rijk aan humor en een echte vakvrouw. De nuchterheid en directe feedback werd door het team, juist door de combinatie van hierboven geschreven eigenschappen, als zeer prettig ervaren. Iedereen die deze training heeft gevolgd, is beter geworden in het bellen en heeft bovenal plezier gevonden hierin. Dank voor deze nuttige training namens Sandd! Martijn Tomassen – Manager channel e-commerce Sandd
    Frans Smiers

     

    Heb je een vraag over een van onze trainingen, of kun je niet vinden wat je zoekt, we helpen je graag verder. Laat hier je gegevens achter en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

    Hartelijk dank namens het team van de Smelt Academy

    Monique Merijn Ron Judith en Barbara

     

    Data

    • Nog geen data bekend
    Houd me op de hoogte