Leergang Digital Marketing

Home/Leergang Digital Marketing

Leergang Digital Marketing

Digital marketing is een breed vakgebied dan nog sterk in ontwikkeling is. In deze leergang komen de belangrijkste begrippen en toepassingen aan bod en wordt veel aandacht besteed aan de doorvertaling naar de eigen dagelijkse praktijk. Het programma is zo opgebouwd dat de deelnemers aan het einde een volwaardig digital marketingplan kan opstellen.

Data

    Facts

    Doelgroep:Marketing en sales professionals werkzaam in de farmaceutische industrie of medical devices industry
    Duur:6 bijeenkomsten in de periode van een half jaar
    Vorm:Klassikaal
    Tijd:Aanvang: 15:00 uur en einde omstreeks 20:30 uur
    Locatie:Smelt Academy
    Amailiaan 41b
    3743 KE BAARN
    035-5430021 maps
    Lunch / diner:Tijdens de training wordt een lichte maaltijd geserveerd
    Competenties:n.v.t.
    Kosten:€ 3.000,- (afname afzonderlijke bijeenkomsten is niet mogelijk)

    resultaat

    Na het volgen van deze leergang heeft u:

    • Kennis over de verschillende digitale marketing kanalen en inzicht wanneer welk kanaal waarde toevoegt
    • Inzicht in de effecten en invloed van digitale marketing op het gedrag van de klant
    • Aan de hand van gedegen customer journeys een keuze kunnen maken over de toepassing van de verschillende digitale marketing kanalen
    • Kennis over de wettelijke kaders rondom de implementatie van digitale marketing
    • Praktische handvatten voor het implementeren van online marketing activiteiten en het meten van succes
    • De vaardigheden om aan de hand van het 6C model een digital marketingplan op te stellen

    inhoud

    In 6 bijeekomsten komen de volgende ondewerpen aan bod:

    1. Digital marketing: Omgevingsanalyse & basiskennis diverse kanalen
    2. Customer identification: invloed van digital marketing op het gedrag van de klant
    3. Content selection: messaging, storytelling, trust & engagement
    4. Optimalisatie gebruik digitale kanalen: keuzes maken aan de hand van customer journeys
    5. Campaigns: implementatie, tools en regulations
    6. Monitoring: hoe meet je succes en ROI, het gebruik van dashboards
    7. Trends & ontwikkelingen
    8. Ontwikkelen van een (customized) digital marketing plan

    Theorie en zelf praktisch aan de slag gaan worden goed op elkaar afgestemd.

    Het minimum aantal deelnemers dat nodig is om dit programma van start te laten gaan is 8.

    docenten

    De Smelt Academy staat garant voor de hoge kwaliteit van haar docenten. De leergang is een co-creatie van Smelt Academy en Republic M. De docenten zijn werkzaam bij een van deze organisaties en kennisexpert op een van de genoemde onderwerpen.

    Data

    • Nog geen data bekend
    Houd me op de hoogte