” In 85% van de gevallen waarbij een organisatie faalt om aan de eisen van de klant te voldoen ligt de oorzaak bij falende processen, niet bij de medewerker” Verander het proces in plaats van de medewerker de schuld te geven als er iets fout gaat. Dit is de gedachte achter lean six sigma. Door inzicht te creëren in het gehele proces en de tools te gebruiken om de processen te verbeteren wordt uiteindelijk de klantwaarde (en daarmee het bestaansrecht van de organisatie) verhoogd. Wil je ook de yellow belt? Kom dan naar deze interactieve training.
Aan het einde van de training heb je de yellow belt behaald. Je weet wat Lean Six Sigma is en hoe dit jou kan helpen meer waarde toe te voegen voor de klant door inzicht te krijgen in de processen van de klant en hoe dit te optimaliseren.
Facts
Doelgroep: | Life sciences industrie |
Duur: | 1 dag |
Vorm: | Klassikaal |
Tijd: | 9.00 uur - 18.00 uur |
Locatie: | Smelt Academy Hilversum |
Lunch / diner: | Lunch snack aanwezig |
Competenties: | Strategie & planning, Ondernemerschap, Organisatiesensitiviteit |
Kosten: | € 850,00 |
De heer Leon Somers en de heer Pieter Bocken
- Nog geen data bekend