Implementatie multi-channel communicatie

Steeds meer bedrijven zien de toegevoegde waarde van multichannel communicatie om met hun klanten te communiceren. Een goede reden om daar meer over te leren, zodat jij je opdrachtgever kunt helpen multichannel communicatie op een effectieve manier in te zetten, of mee te kunnen draaien in een bedrijf waar multichannelcommunicatie al is geimplementeerd
Deze training is onderdeel van het curriculum Excellence in interim management – Professional, maar kan ook afzonderlijk gevolgd worden.

Data

    Facts

    Doelgroep:ZZP-ers met enkele jaren ervaring als interim manager
    Duur:1 dag
    Vorm:Klassikaal, de module is onderdeel van het 4 daags curriculum Excellence in Interim management - Professional
    Tijd:Aanvang 09:00 uur en einde omstreeks 17:00 uur
    Locatie:Smelt Career Center

    Amalialaan 126 B

    Baarn

    035-5430021
    Lunch / diner:Tijdens de training wordt een lunch geserveerd.
    Competenties:communicatie, beïnvloeden, organisatiebewustzijn, klantgerichtheid
    Kosten:Losse module € 375,- (inschrijving gehele curriculum € 1250,-)

    Resultaat

    Na het volgen van deze training kun je een toegevoegde waarde bieden bij het implementeren van multi-channel communicatie.

    Inhoud

    Onderwerpen:

    • Klantsegementatie
    • De juiste boodschap bij de juiste klant via het juiste kanaal
    • Monitoren en bijstellen van communicatie

     

    Docenten

    De training wordt in co-creatie met NXT pharma uitgevoerd.

    Data

    • Nog geen data bekend
    Houd me op de hoogte