Cross-channel communicatie is voor veel organisaties binnen de life sciences & health industrie nieuw en vraagt om een echt andere aanpak. Cross-channel succesvol toepassen hangt sterk samen met goede multidisciplinaire samenwerking. Marketing, Sales, Medical, Legal, IT, Management; ieder heeft een rol en een verantwoordelijkheid binnen het proces van strategie, concept en implementatie.
Om goed te kunnen samenwerken is het van groot belang dat iedereen op dezelfde manier aankijkt tegen doelstellingen en definities van cross-channel communicatie.
Deze workshop is een mooie eerste stap.
In een zeer interactieve bijeenkomst worden de volgende onderwerpen behandeld
Onderwerpen
- Wat is cross channel communicatie en waarom is het van belang in Farma?
- Trends
- De juiste persoon, met de juiste boodschap, via het juiste kanaal, op het juiste moment: hoe doe je dat? Met het 6C model (Check, Customer, Content, Channels, Campaigns, Capabilities)
Workshops
- Persona-ontwikkeling
- Content & kanaalselectie
- Touchpointflow ontwerp
De workshop gaat door bij minimaal 8 deelnemers. Ben je geïnteresseerd? Laat het ons weten via training@smelt.nl of 035-5430021
Na het volgen van de workshop ken je de principes, succesfactoren en valkuilen van cross-channel communicatie in de praktijk. Doordat je op dezelfde manier aankijkt tegen doelstellingen en definities van communicatie kanalen als de overige collega’s van marketing, sales, medical, legal en management kun je beter met elkaar samenwerken en de cross-channel communicatie op een goede manier toepassen.
Facts
Doelgroep: | Deze workshop is voor medewerkers binnen de life sciences & health industrie die vanuit zijn functie communiceert met relaties in het veld (accountmanagers, MSL's salesmanagers, productmanagers etc) |
Duur: | Een middag en een avond |
Vorm: | Klassikaal |
Tijd: | Aanvang 14:00 uur en einde omstreeks 21:30 |
Locatie: | De workshop wordt gegeven in het trainingscentrum van Smelt Career Center Amalialaan 126B Baarn 035-5430021 |
Lunch / diner: | Tijdens de workshop wordt een lichte maaltijd geserveerd |
Competenties: | samenwerken, communicatie, digitale marketing, plannen |
Kosten: | € 795,- per deelnemer (excl. BTW) |
Roderick den Daas is een zeer ervaren marketingstrateeg en trainer met ruime ervaring op het raakvlak van pharma en multichannel marketing. Thans werkzaam als onafhankelijk consultant en trainer bij verschillende farmaceutische organisaties en bureaus. Was o.a. directeur Interactive Advertising Bureau en marketeer bij Elsevier en PCM Uitgevers
- Nog geen data bekend