Hoe kun je optimaal feedback geven én ontvangen? En hoe beïnvloedt de manier waarop je feedback met elkaar deelt de prestaties van je team? Of hoe beïnvloedt de feedback je klantrelatie?

Feedback: moeilijk om te ontvangen, vaak net zo moeilijk om te geven. Elkaar aanspreken op gedrag kan stuiten op misverstanden en weerstand. Terwijl het zo belangrijk is in het leerproces van een individu of een team.

Feedback geeft je informatie over je gedrag en het effect van dat gedrag op de mensen en de situatie om je heen.

De oorzaak van de misverstanden of de weerstand ligt vaak in de manier waarop men de feedback geeft. De toon maakt immers de muziek. Welke regels moet je volgen als je feedback geeft, en wat voor invloed heeft jouw communicatiestijl op de effectiviteit van de feedback?

De theorie van feedback is makkelijk te begrijpen. Het toepassen is veel moeilijker. Daarom is de nascholing zeer praktijkgericht opgezet. We gaan veel oefenen met het geven en ontvangen van feedback.

Daarnaast is het van belang om te weten wat je soms belemmert in het geven van feedback. Als je niet weet wat je weerhoudt, kun je het ook niet beïnvloeden.

Werkwijze

We zullen kort stilstaan bij de theorie en vooral veel oefenen met de eigen praktijkcases. En zoveel mogelijk in het hier en nu.

Na het volgen van deze training heb je:

  • Vaardigheid in het geven en ontvangen van feedback waardoor je meer open en eerlijk kunt communiceren.
  • Een betere samenwerking en teameffectiviteit
  • Inzicht in je eigen belemmeringen t.a.v. feedback geven en ontvangen

Facts

Doelgroep:Deze training is geschikt voor iedereen die samenwerkt en dit, door een heldere communicatie, op een effectieve manier wil doen.
Duur:1 dag
Vorm:Interactieve workshop
Tijd:Aanvang 14:00 en einde omstreeks 20:30
Locatie:Smelt Career Center

Amalialaan 126-B

Baarn

035-5430021
Lunch / diner:Tijdens de training wordt een lichte maaltijd geserveerd
Competenties:communicatie, samenwerken
Kosten:€ 625,-

Deze training wordt gegeven door drs. Jolanda Hovinga zeer gewaardeerd trainster in de life sciences. Jolanda komt zelf uit de farmaceutische industrie waar zij sales & trainers functies heeft bekleed. Sinds 2010 traint en begeleidt Jolanda professionals die hun kwaliteiten beter tot hun recht willen laten komen.

  • Nog geen data bekend

Houd mij op de hoogte